رویانیان :آمریكا در تمامی مسایل از ایران عقب افتاده است
نوشته شده توسط : gogos

' محمد رویانیان ' در جمع راهپیمایان سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بحث سوخت به خودكفایی رسیده ایم و تمامی حربه های دشمنان از جمله آمریكا را بی اثر كرده ایم .

وی خاطرنشان كرد: در تحریم سوختی كه از سوی آمریكا و متحدانش برای تحت فشار گذاشتن جمهوری اسلامی اعمال شده ،توانسته ایم با استفاده از فناوری بومی و تلاش متخصصان داخلی پاسخ كوبنده ای به آنان بدهیم و تمامی تحریم ها را بی اثر كنیم .

رویانیان ،در مورد تهدید نظامی صورت گرفته از سوی آمریكا و متحدانش نیز اظهار داشت : این گونه تهدیدها خللی در حركت خروشان ملت ایران ایجاد نمی كند و تمامی دنیا دریافته اند كه آمریكا طبل توخالی است .

وی در ادامه گفت : امسال با توجه به بیداری اسلامی صورت گرفته در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و خیزش مردم این مناطق علیه ظلم و استكبار ، ملت ایران نیز بعد از گذشت 33 سال از انقلاب شان با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند كه استوار ایستاده اند و پشتوانه مطمئنی برای حكومت و نظام خود هستند.

رویانیان ، حضور ملت ایران را در راهپیمایی 22 بهمن مایه امیدواری مردم مسلمان كشورهای خاورمیانه دانست .

وی در پایان حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را برای خودی ها نشانه اقتدار و برای دشمنان این مردم ، تودهنی بزرگی خواند.

اجتمام **9022**1708**





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: